8 Nisan 2009 Çarşamba

ANNEMİN İÇİNDEN GELDİĞİNCE


Bugün içimde burukluk var düşünüyorum düşünüyorum ve hep aklıma gelen minişle pandişimle yazın ayrı kalmamız geliyor aklıma gözlerim doluyor ama elimden bişi gelmiyor. 23 Nisan haftası Allah izin verirse anneanne dedeyle Zonguldak ereğliye gidiyolar minişler tatile. Onlar için iyi olucak evde tıkılıp kalmıyacaklar rahatça temiz hava alıcaklar daha çok gezebilecekleri daha çok insan tanıyabilecekler belkide. Ama benim için çok zor geçen bir yaz olucak ama Allah aileme sağlık mutluluk uzun ömür versin ilerde inşallah hep birlikte oluruz diye söylesemde kalbim onlardan ayrılmak istemiyor.Ama canlarım herhafta sonu sizinle olacağım.


Bazen kendimi suçluyorum çalışıyorum onlarla fazla vakit geçiremiyorum ,ilklerine ilk ben şahit olmaıyorum. Sürekli kendimi sorguluyorum acaba benmi hep böyleyim diye.Yoksa çalışan annelerin hepsinde bu varmıdır bilemiyorum?


Sizi çok seviyorum annecim. Bir elmanın iki yarısısınız. Siz bana bu hayatta güç kaynağı oldunuz .Bizim ailemizi bütünleştiren hayata bağlayan hep siz oldunuz. Canlarım iyki varsınız.



Buda benim en sevdiğim şarkı ;


Aslı Güngör -

Sandın ki ne yaparsan yap yanındayım ben

Acıyı ihaneti taşımak zorundayım ben

Yapamam gidemem sandın ki vazgeçemem

Artik yalnız geçmişte anındayım ben


Bu sana veda ederken son bakış, son gülücük,

Bu sana kalbimden kopan son öpücük

Sana yıllar yılı büyüttüğüm aşk

Ne yazık ellerinde artık küçücük


Sandın ki ne yaparsan yap yanındayım ben

Acıyı ihaneti taşımak zorundayım ben

Yapamam gidemem sandın ki vazgeçemem

Artik yalnız geçmişte anındayım ben


Bu sana veda ederken son bakış, son gülücük,

Bu sana kalbimden kopan son öpücük

Sana yıllar yılı büyüttüğüm aşk

Ne yazık ellerinde artık küçücük


Bu sana ilk elvedam son sözlerimdir

Bu sana en içten yazdığım hislerimdir

Ve sana yıllar yılı haykıramadığım gerçek aşkımı bitiren

Gizli sandığın ihanetindir.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

off banu yaa
akaşm akşam hzünlendirdin beni
inan bütün çalışan anneler senin gibi düşünüyor hayatım
onlar için çalışıyoruz deyip kendimizi avutacağız.

Buğra han Bilge kağan dedi ki...

ne bileyim bu sorgulamak acaba ben eksikmi davranıyorum meselesini iyice büyüttüm canım ben.
sağol arkadaşım

Arzu-Azra dedi ki...

CANIM BANUCUMMM lütfen üzülme ya benim gibi çalışmasan ve iş arasan, her an yarın azranın bir ihtiyacı olsa, sağlık vb ne yapıcam diye yarınlara endişe ile baksan daha mı iyi? o yüzden üzülme arkadaşım ömür boyu birarada mutlu olacaksınız ikizlerle ama gelecekleri için de çalışman lazım.

çok öptümmm