19 Mart 2009 Perşembe

18 Mart 2009

Evet yine güzel bir gün. Bugün anneannemle biraz gezmelere gittik ilk başta alt komşumuz ne kadar yaş olarak büyük olsalarda anneannemle konuştular bende uslu uslu oturdum meyve verdiler orda bana hemen mama mama dedim anneannemde yedirdi. (Buğra Han)

Şimdi sıra bende bende yan komşumuza gittim anneannemle benden 4 ay küçük bir bebek var orada onun oyuncakları ile oynadım fazla durmadım ben evimden başka bir yerde duramıyorum sıkılıyorum hemen biraz oynadıktan sonra evimize geldik (ben oynarım herkesin oyuncaklarıyla ama biz pek vermeyiz buğra ve ben)Bilge Kağan)

Akşam annem geldi ikimizde heyecanla yanına geldik sonra buğra sümük çıkarma olayına başladı bende kaçma kovalamaca baya bi oynadık annemle sonra oyuncaklarımızla annem kurdu biz hemen alıp ıh ıh dedik yine kur diye eeee malum saat geçiyordu yatma zamanı dedi annem mamalarımız hazırlandı yataklarımız açıldı Buğra dedemle bende annemle yattım.

Hiç yorum yok: